Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Vapaasti kopioitavia kuvia ja tekstiapua by Siuri

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Vapaasti kopioitavia kuvia ja tekstiapua by Siuri lähetetty Su Marras 22, 2015 12:22 pm

Kuva-apua

Onko hevosesi vailla kuvia? Ei hätää, minulla on jemmassa ylimääräisiä kuvia, joiden määrä lisääntyy jatkuvasti:

VAPAASTI KOPIOITAVAT KUVAT

Noudatathan kuitenkin muutamaa sivulla olevaa sääntöä:

» Kuvia saa käyttää esimerkiksi virtuaalihevosilla ja ulkoasuissa
» Kuvien yhteyteen täytyy laittaa ylös copyrightit: Siuri ja linkitettynä sähköpostiosoite sachiyoo@hotmail.com
» Kuvia ei saa väittää omaksi
» Kuvia ei saa lisätä omille kopiointisivustolle, mutta niitä voi käyttää koristekuvina kopioitavissa ulkoasuissa
» Kuvia saa muokata, mutta copyrightien täytyy silti olla kunnossa
(» Minulle saa laittaa viestiä sähköpostilla, mikäli käytät kuvia, mutta tämä ei ole pakollista)

Tekstiapua

Onko sinulla uusi virtuaalihevonen, jonka sivuille tahtoisit tekstejä, mutta kirjoittaminen ei ole aivan lähtenyt sujumaan? Voit huokaista jälleen helpotuksesta - apu on lähellä!

Autan mielelläni juuri sinua tekstien kanssa, oli kyse sitten luonteesta, päiväkirjamerkinnästä tai valmennuksesta. Ota yhteyttä sähköpostiini (sachiyoo@hotmail.com) niin jutellaan tarkemmin. Lähtökohtaisesti voin kirjoittaa pari tekstiä per henkilö, mutta mikäli tarvetta useammille on, olen käytettävissäsi :)

- Siuri, VRL-11290
sachiyoo@hotmail.com

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa