Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Tukihenkilöt

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Tukihenkilöt lähetetty La Marras 21, 2015 4:28 pm

Admin

Admin
Tänne kootaan listaa sellaisista harrastajista, joilta voi esimerkiksi sähköpostitse pyytää neuvoja heidän "erikoisaloistaan" virtuaalimaailmaan liittyen. Tukihenkilö eroaa virtuaalikummista sillä tavalla, että tukihenkilö vastailee yksittäisiin kysymyksiin oman erikoisalansa puitteissa, kun taas kummi neuvoo enemmänkin kokonaisvaltaisesti virtuaalihevosiin liittyvissä asioissa. Kummit toimivat/työskentelevät aina siihen saakka, kun kummia tarvinnut itse ilmoittaa, ettei enää kummia tarvitse.
Älä siis epäröi pyytää heiltä neuvoa jos jokin asia mietityttää. Listaan kootaan nimiä sitä mukaa, kun vapaaehtoisia ilmoittautuu.

Kasvatus:
Nimimerkki & VRL-tunnus Troya (VRL-03933)
Sähköpostiosoite liisa@heffalumps.net
Erikoisala Puoliverikasvatus, erit. vanhalinjaiset puoliveriset
"Heippa! Olen vuonna 1994 syntynyt opiskelija Helsingistä, joka on harrastanut virtuaalihevosia jo vuosituhannen alusta asti. Suurin intohimoni on jo ihan alkuajoista lähtien ollut puoliverikasvatus, ja sukutaulumieltymyksenikin ovat jumiutuneet sinne harrastukseni alkuaikoihin, eli nykyisiin vanhalinjaisiin puoliverisiin. Puoliverisiittolani Las Vegas on perustettu vuonna 2007 tämän intohimon pauloissa, ja jatkaa sillä linjalla edelleen! Vastailen erittäin mielelläni kysymyksiin ihan mistä vain puoliverikasvatuksesta, mutta erityisenä osaamisalueenani ovat vanhat linjat virtuaalimaailman alkuajoilta. Kaikesta virtuaalipuoliveriasiasta saa kuitenkin kysellä - jos en itse osaa vastata johonkin kysymykseen niin osaan varmasti vähintään ohjeistaa sellaisen henkilön puheille, joka osaa!"

Nimimerkki & VRL-tunnus Oona (VRL-11983)
Sähköpostiosoite minneee00@gmail.com
Erikoisala Kasvatus
"Olen 2000 vuonna syntynyt tyttö, jolta löytyy virtuaaliuraa takanta jo useampi vuosi. Olen omistanut erilaisia talleja ratsastuskouluista yksityistalleihin ja siittoloihin. Oma intohimoni on tällä hetkellä suokeissa, kisaamisessa ja laatuarvosteluihin tähtäämisessä. Sivupalvelimista suntuubi ja weebly ovat minulle tutuimpia. Autan mielelläni uusia harrastajia alkuun, halusivatpa he minkälaisen tallin tahansa! :)"

Nimimerkki & VRL-tunnus miivi (VRL-13320)
Sähköpostiosoite sorsselis@gmail.com
Erikoisala Kasvatus
"Virtuaaliharrastuksen aloitin jossakin muodossa nelisen vuotta sitten, vakinaisempaa toimintaa jossakin muodossa olen harrastanut kolmisen vuotta. Omia talleja on ollut erilaisia, tällä hetkellä pystyssä suursiittola, suomenhevostalli ja kilpailukeskus. Kokemusta löytyy kuitenkin myös ratsastuskouluuista. Rotuina olen tutustunut kaikkiin yleisiin ja vähemmän yleisiin virtuaalimaailman rotuihin. Myös html-kieli aina ulkoasujen tekoon saakka onnistuu, samoin opastaminen porrastettujen maailmaan :)"

-----------------------------

Kilpailut:
Nimimerkki & VRL-tunnus victoria (VRL-13322)
Sähköpostiosoite ktkaukasus@gmail.com
Erikoisala Kilpailut
"Olen 2001 syntynyt tyttö ja virtuaalihevosiin tutustuin ensimmäisen kerran hieman yli kolme vuotta sitten. Silloin aloittelin hoitajana muilla talleilla, mutta pian syntyi ensimmäinen suntuubitallini, jota pidin pystyssä puolisen vuotta. Pienen tauon jälkeen olen taas palaillut virtuaaliheppailun pariin herättämällä Kisatalli Kaukasuksen jälleen henkiin. Suntuubiin olen aina tallini väsäillyt, joten sen suhteen minulta löytyykin jo hieman tietoa ja ehkä rahtunen sitä taitoakin. Pyörin sekä VRL:n kilpailuissa, että villeissäkin hevosteni kanssa. Kasvatusrotuni on alusta asti ollut suomenhevonen. Olen eniten erikoistunut suntuubitalleihin, suomenhevosiin sekä VRL:n kilpailuihin ja jonkin verran olen myös noihin laatuarvosteluihin tutustunut. :)"

Nimimerkki & VRL-tunnus lottis (VRL-13831)
Sähköpostiosoite lotttis84@gmail.com
Erikoisala Kilpailuiden järjestäminen
"Olen 18-vuotias, vuonna 2008 virtuaalihevostelun aloittanut abi-vuotta käyvä lukiolainen. Virtuaalihevostelun alkuaikoina minulla oli pystyssä suntuubissa rento ratsastuskoulu/harrastetalli, enkä ollut tietoinen tällöin esimerkiksi VRL:n toiminnasta taikka ht.netistä. Löysin tieni kuitenkin ht.nettiin 2014 kesällä, jolloin innostuin virtuaalihevostelusta taas. Nyt minulla on pystyssä suntuubin puolella Funfair Ponies, jossa toimintamuotona on ponien kasvattaminen. Weeblystä puolestaan löytyy holsteininhevosten kasvattamiseen painottunut talli Noack Warmbloods sekä Kilpailukeskus Holmberg, jossa järjestetään aktiivisesti kisoja. Voin siis tarjota apukäteni erityisesti virtuaalihevosista kiinnostuneille henkilöille, jotka uskovat, että hevosten kasvattaminen, niillä kilpaileminen tai kilpailuiden järjestäminen olisi se oma juttunsa. Mikäli sinua kiinnostaa hoitajatoiminnan tai ratsastustuntien järjestäminen, autan näissä myös mielelläni. Jos olet perustamassa talliasi suntuubiin tai weeblyyn, minulla löytyy kokemusta auttaa sinua kädestä pitäen eteenpäin. Ota rohkeasti yhteyttä, mikäli tuntuu, että minä voisin olla sinulle se oikea henkilö auttamaan! : )"

Erikoisala Porrastetut
"Virtuaaliharrastuksen aloitin jossakin muodossa nelisen vuotta sitten, vakinaisempaa toimintaa jossakin muodossa olen harrastanut kolmisen vuotta. Omia talleja on ollut erilaisia, tällä hetkellä pystyssä suursiittola, suomenhevostalli ja kilpailukeskus. Kokemusta löytyy kuitenkin myös ratsastuskouluuista. Rotuina olen tutustunut kaikkiin yleisiin ja vähemmän yleisiin virtuaalimaailman rotuihin. Myös html-kieli aina ulkoasujen tekoon saakka onnistuu, samoin opastaminen porrastettujen maailmaan :)"

Nimimerkki & VRL-tunnus Melina (VRL-11408)
Sähköpostiosoite talliposti@runorodeo.net
Erikoisala Kilpailut
"Olen 22-vuotias opiskelija Turusta ja harrastanut virtuaalihevosia vuodesta 2005. Aloitin harrastuksen hoitajana jonka jälkeen opettelin tekemään vähitellen omia talleja ja ulkoasuja. Minulla on tällä hetkellä kolme tallia joista yksi keskittyy tarinamuotoiseen toimintaan, toinen rentoon Torinhevoskasvatukseen ja kolmas tavoitteelliseen Suomenhevoskasvatukseen, kisoihin ja laatuarvosteluihin. Olen kokeillut monenlaista ja autan mielelläni sinuakin löytämään oman tapasi harrastaa. Luonteeltani olen helposti lähestyttävä ja avoin ja vastaan mielelläni kaikkiin virtuaalihevosiin (ja vaikka muihinkin asioihin) liittyviin kysymyksiin."

Lajit:
Nimimerkki & VRL-tunnus Pierre (VRL-10531)
Sähköpostiosoite jonnavais@hotmail.com
Erikoisala Työhevosajo
"Heippa! Olen vuonna 1996 syntynyt Pohjois-Pohjanmaalainen virtuaaliharrastelija, joka on touhunnut virtuaalihevosten parissa aktiivisesti aina vuodesta 2007 asti. Intohimonani ovat aina olleet suomenhevoset, jotka ovat kulkeneet mukanani aina virtuaaliharrastukseni alusta lähtien, ja mukaan on matkan varrella tarttunut myös paljon muita hevosia. Eri lajeista ja painotuksista itseäni kiinnostavat eritoten työhevosajo ja työhevoset, ja olenkin toiminut lajin parissa aktiivisesti useamman vuoden ajan mm. hevoskasvattajana, kilpailuiden järjestäjänä sekä Virtuaalisen Työhevosyhdistyksen kuukausittaisen Cup-kisan ylläpitäjänä. Lajista kiinnostuneita autan mielelläni tietotaitojeni rajoissa, joten älä siis pelkää ottaa yhteyttä, jos haluat tutustua työhevosiin ja työhevosajoon tarkemmin jonkun opastuksella!"

Nimimerkki & VRL-tunnus Viiru (VRL-06066)
Sähköpostiosoite virtuaalielisa@gmail.com
Erikoisala Ravit

Nimimerkki & VRL-tunnus Meeri N. (VRL-02160)
Sähköpostiosoite virtmeerin@gmail.com
Erikoisala Ravit
"Olen -94-syntynyt virtuaaliharrastaja Pirkanmaan/Keski-Suomen alueilta. Virtuaalihevosia olen harrastanut jo ties kuinka kauan, ei enää riitä muisti laskemaan harrastusvuosia. Tällä hetkellä pyörin aktiivisesti ravihevosten parissa, ja minut on esimerkiksi valittu vuoden 2014 ravivalmentajaksi. Touhuan myös ratsujen parissa (sh, FWB), mutta  pääpaino on kuitenkin ravihevosissa ja -poneissa. Paljon kokemusta ravipuolesta löytyy myös IRL. Minulta voi kysyä ihan mitä vaan, mikä liittyy jollain tavalla raveihin sekä ravihevosiin ja -poneihin - en pure!"

Painotukset:
Nimimerkki & VRL-tunnus Pierre (VRL-10531)
Sähköpostiosoite jonnavais@hotmail.com
Erikoisala Työhevoset
"Heippa! Olen vuonna 1996 syntynyt Pohjois-Pohjanmaalainen virtuaaliharrastelija, joka on touhunnut virtuaalihevosten parissa aktiivisesti aina vuodesta 2007 asti. Intohimonani ovat aina olleet suomenhevoset, jotka ovat kulkeneet mukanani aina virtuaaliharrastukseni alusta lähtien, ja mukaan on matkan varrella tarttunut myös paljon muita hevosia. Eri lajeista ja painotuksista itseäni kiinnostavat eritoten työhevosajo ja työhevoset, ja olenkin toiminut lajin parissa aktiivisesti useamman vuoden ajan mm. hevoskasvattajana, kilpailuiden järjestäjänä sekä Virtuaalisen Työhevosyhdistyksen kuukausittaisen Cup-kisan ylläpitäjänä. Lajista kiinnostuneita autan mielelläni tietotaitojeni rajoissa, joten älä siis pelkää ottaa yhteyttä, jos haluat tutustua työhevosiin ja työhevosajoon tarkemmin jonkun opastuksella!"

Nimimerkki & VRL-tunnus Mette (VRL-13589)
Sähköpostiosoite mettenelli@hotmail.com
Erikoisala Laukkahevoset
Hei! Olen 22-vuotias ja harrastanut virtuaalihevosia yhteensä yli 5 vuotta. Minulla on laukkatalli ja laukkahevosia olen omistanut joka ryhmästä (ja melkein joka rodusta). Autan mieluusti uusia harrastajia laukkahevosten ja -kilpailujen pariin.

Nimimerkki & VRL-tunnus misery. (VRL-01080)
Sähköpostiosoite virtmisery@gmail.com
Erikoisala Ravurit

Nimimerkki & VRL-tunnus Katariina K (VRL-00700)
Sähköpostiosoite katariina@virtuaalitallimustang.net
Erikoisala Lännenratsastus
"Olen 26 vuotias nainen Pohjois-Pohjanmaalta. Virtuaalihevosia olen harrastanut jo yli 15 vuoden ajan, tosin väliin on sattunut muutamia taukoja. Virtuaalinen lännenratsastus ja amerikkalaiset hevosrodut ovat ne minun juttu virtuaalihevosten maailmassa. Ylläpidän virtuaalista lännenratsastusjaosta ja tallini on virtuaalitalli Mustang . Jos tarvitset apua liittyen lännenratsastukseen tai amerikkalaisiin hevosrotuihin, niin ole rohkeasti minuun yhteydessä!"

Nimimerkki & VRL-tunnus Minni (VRL-10337)
Sähköpostiosoite virtuaaliminni@gmail.com
Erikoisala Ponilaukat
"Moi! Olen vuonna -96 syntynyt virtuaaliharrastaja johon on bittiponikärpänen päässyt puraisemaan kunnolla. Pääasiallisesti pyörin ratsujen, ravurien sekä laukkaajien parissa."

Nimimerkki & VRL-tunnus Nicky (VRL-14087)
Sähköpostiosoite nickyvirtu@gmail.com
Erikoisala Matka- ja westernratsastus

Nimimerkki & VRL-tunnus Meeri N. (VRL-02160)
Sähköpostiosoite virtmeerin@gmail.com
Erikoisala Ravurit
"Olen -94-syntynyt virtuaaliharrastaja Pirkanmaan/Keski-Suomen alueilta. Virtuaalihevosia olen harrastanut jo ties kuinka kauan, ei enää riitä muisti laskemaan harrastusvuosia. Tällä hetkellä pyörin aktiivisesti ravihevosten parissa, ja minut on esimerkiksi valittu vuoden 2014 ravivalmentajaksi. Touhuan myös ratsujen parissa (sh, FWB), mutta  pääpaino on kuitenkin ravihevosissa ja -poneissa. Paljon kokemusta ravipuolesta löytyy myös IRL. Minulta voi kysyä ihan mitä vaan, mikä liittyy jollain tavalla raveihin sekä ravihevosiin ja -poneihin - en pure!"

Rodut:
Erikoisala Suomenhevoset

Nimimerkki & VRL-tunnus victoria (VRL-13322)
Sähköpostiosoite ktkaukasus@gmail.com
Erikoisala Suomenhevoset
"Olen 2001 syntynyt tyttö ja virtuaalihevosiin tutustuin ensimmäisen kerran hieman yli kolme vuotta sitten. Silloin aloittelin hoitajana muilla talleilla, mutta pian syntyi ensimmäinen suntuubitallini, jota pidin pystyssä puolisen vuotta. Pienen tauon jälkeen olen taas palaillut virtuaaliheppailun pariin herättämällä Kisatalli Kaukasuksen jälleen henkiin. Suntuubiin olen aina tallini väsäillyt, joten sen suhteen minulta löytyykin jo hieman tietoa ja ehkä rahtunen sitä taitoakin. Pyörin sekä VRL:n kilpailuissa, että villeissäkin hevosteni kanssa. Kasvatusrotuni on alusta asti ollut suomenhevonen. Olen eniten erikoistunut suntuubitalleihin, suomenhevosiin sekä VRL:n kilpailuihin ja jonkin verran olen myös noihin laatuarvosteluihin tutustunut. :)"

Nimimerkki & VRL-tunnus *lumienkuli* (VRL-03491)
Sähköpostiosoite kopiointialegre@gmail.com
Erikoisala Ratsuponit

Nimimerkki & VRL-tunnus Riella (VRL-01744)
Sähköpostiosoite virtuaali.riella@gmail.cm
Erikoisala Suomenhevoset, ponit

Nimimerkki & VRL-tunnus elen (VRL-01863)
Sähköpostiosoite elencobs@gmail.com
Erikoisala Welshponit, niiden historia ja suvut virtuaalimaailmassa

Nimimerkki & VRL-tunnus Katariina K (VRL-00700)
Sähköpostiosoite katariina@virtuaalitallimustang.net
Erikoisala Amerikkalaiset hevosrodut
"Olen 26 vuotias nainen Pohjois-Pohjanmaalta. Virtuaalihevosia olen harrastanut jo yli 15 vuoden ajan, tosin väliin on sattunut muutamia taukoja. Virtuaalinen lännenratsastus ja amerikkalaiset hevosrodut ovat ne minun juttu virtuaalihevosten maailmassa. Ylläpidän virtuaalista lännenratsastusjaosta ja tallini on virtuaalitalli Mustang . Jos tarvitset apua liittyen lännenratsastukseen tai amerikkalaisiin hevosrotuihin, niin ole rohkeasti minuun yhteydessä!"

Nimimerkki & VRL-tunnus Catia (VRL-00801)
Sähköpostiosoite virtcatia@gmail.com
Erikoisala Russponit, Brandenburginhevoset
"Hei! Olen 23-vuotias nuori nainen satakunnasta, joka on harrastanut virtuaalihevosia vuodesta 2004 lähtien. Nykyään harrastan virtuaalihevosia gotlanninrussponien, brandenburginhevosten, suomenhevosten ja ravureiden parissa. Myös muunkin rotuisia poneja ja puoliverisiä minulta löytyy. Osaan koodaamisen taidon, ja neuvon tarvittaessa, miten koodien kanssa pääsee alkuun. Ota rohkeasti yhteyttä, jos mieltäsi askarruttaa ihan mikä vain! Jos en osaa auttaa asiassasi, niin ohjaan sinut ihmisen luo, joka osaa."

Nimimerkki & VRL-tunnus Hilde (VRL-14119)
Sähköpostiosoite hilde@noukkis.net
Erikoisala Suomenhevoset
"Moi! Olen loppuvuodesta 2000 syntynyt virtuaaliheppailija Helsingistä. Virtuaalitalleilun olen aloittanun kolmisen vuotta sitten. Tällähetkellä ylläpidän suomenhevostallia, sekä mokkamasiinan kanssa puoliveritallia. Pyrin auttamaan aina kaikkia parhaani mukaan. :)"

Nimimerkki & VRL-tunnus yaren (VRL-04468)
Sähköpostiosoite ventoksen@hotmail.com
Erikoisala Suomenhevoset
"Hei vaan! Olen iloinen -93 syntynyt valokuvaajaneitokainen, 2000-luvun alkupuolella aloittanut virtuaaliharrastaja. Ensimmäisen oman tallini perustin 2005 paikkeilla, josta monenlaisien mutkien ja muutosten kautta muotoutui lopulta suomenhevostalli Ventos. Kilpaileminen ja kasvatus ovat suuri intohimoni, ja tykkään panostaa virtuaalihevosiini. Minua saa lähestyä asiassa kuin asiassa, pyrin auttamaan parhaani mukaan ja jutustelen mielelläni myös muitakin asioita : )"

Nimimerkki & VRL-tunnus alaera (VRL-13283)
Sähköpostiosoite alaera.virtuaali@gmail.com
Erikoisala (Britti)ratsuponit, suomenhevoset
"Parikymppinen suomenhevosia alun perin kasvattanut nuori naikkonen, joka sittemmin hurahti brittiratsuponeihin ja puoliverisiin. Rakennearvostelu intohimo, toimin vastuuhenkilönä rakennearvostelijana YLA, SLA, ERJL, VNFL sekä sukupistetuomarina EV arvostelussa. Autan mielelläni esimerkiksi suomenhevosia tai (britti)ratsuponeja koskevissa kysymyksissä sekä tietoni pohjalta myös avaamaan hevosen rakenteita."

Nimimerkki & VRL-tunnus Sirpa
Sähköpostiosoite vtionic@gmail.com
Erikoisala Puoliveriset, täysiveriset, venäläiset rodut, amerikkalaiset rodut, monet harvinaiset rodut nyt ainakin, näiden jalostus, vanhat linjat ja sen semmoinen
Olen pitkän linjan harrastaja, rento suurtallin omistaja ja
kasvattaja. Intohimonani ovat harvinaiset rodut ja hevosten värit.

Muut:
Erikoisala Piirroshevoset

Nimimerkki & VRL-tunnus Oona (VRL-11983)
Sähköpostiosoite minneee00@gmail.com
Erikoisala Tekstien kirjoittaminen, laatuarvosteluun valmistautuminen
"Olen 2000 vuonna syntynyt tyttö, jolta löytyy virtuaaliuraa takanta jo useampi vuosi. Olen omistanut erilaisia talleja ratsastuskouluista yksityistalleihin ja siittoloihin. Oma intohimoni on tällä hetkellä suokeissa, kisaamisessa ja laatuarvosteluihin tähtäämisessä. Sivupalvelimista suntuubi ja weebly ovat minulle tutuimpia. Autan mielelläni uusia harrastajia alkuun, halusivatpa he minkälaisen tallin tahansa! :)"

Nimimerkki & VRL-tunnus lottis (VRL-13831)
Sähköpostiosoite lotttis84@gmail.com
Erikoisala Suntuubi ja weebly
"Olen 18-vuotias, vuonna 2008 virtuaalihevostelun aloittanut abi-vuotta käyvä lukiolainen. Virtuaalihevostelun alkuaikoina minulla oli pystyssä suntuubissa rento ratsastuskoulu/harrastetalli, enkä ollut tietoinen tällöin esimerkiksi VRL:n toiminnasta taikka ht.netistä. Löysin tieni kuitenkin ht.nettiin 2014 kesällä, jolloin innostuin virtuaalihevostelusta taas. Nyt minulla on pystyssä suntuubin puolella Funfair Ponies, jossa toimintamuotona on ponien kasvattaminen. Weeblystä puolestaan löytyy holsteininhevosten kasvattamiseen painottunut talli Noack Warmbloods sekä Kilpailukeskus Holmberg, jossa järjestetään aktiivisesti kisoja. Voin siis tarjota apukäteni erityisesti virtuaalihevosista kiinnostuneille henkilöille, jotka uskovat, että hevosten kasvattaminen, niillä kilpaileminen tai kilpailuiden järjestäminen olisi se oma juttunsa. Mikäli sinua kiinnostaa hoitajatoiminnan tai ratsastustuntien järjestäminen, autan näissä myös mielelläni. Jos olet perustamassa talliasi suntuubiin tai weeblyyn, minulla löytyy kokemusta auttaa sinua kädestä pitäen eteenpäin. Ota rohkeasti yhteyttä, mikäli tuntuu, että minä voisin olla sinulle se oikea henkilö auttamaan! : )"

Erikoisala Perus html-ongelmat

Nimimerkki & VRL-tunnus Melina (VRL-11408)
Sähköpostiosoite talliposti@runorodeo.net
Erikoisala Ulkoasut, laatuarvostelut
"Olen 22-vuotias opiskelija Turusta ja harrastanut virtuaalihevosia vuodesta 2005. Aloitin harrastuksen hoitajana jonka jälkeen opettelin tekemään vähitellen omia talleja ja ulkoasuja. Minulla on tällä hetkellä kolme tallia joista yksi keskittyy tarinamuotoiseen toimintaan, toinen rentoon Torinhevoskasvatukseen ja kolmas tavoitteelliseen Suomenhevoskasvatukseen, kisoihin ja laatuarvosteluihin. Olen kokeillut monenlaista ja autan mielelläni sinuakin löytämään oman tapasi harrastaa. Luonteeltani olen helposti lähestyttävä ja avoin ja vastaan mielelläni kaikkiin virtuaalihevosiin (ja vaikka muihinkin asioihin) liittyviin kysymyksiin."

Nimimerkki & VRL-tunnus Bea (VRL-14103)
Sähköpostiosoite bella.kide@gmail.com
Erikoisala Ratsastuskoulut, hoitohevoset

Nimimerkki & VRL-tunnus Nicky (VRL-14087)
Sähköpostiosoite nickyvirtu@gmail.com
Erikoisala Weeblyn käyttö
"Minä olen 16-vuotias tyttö ja olen kesän alusta pyörinyt virtuaalitallien parissa. Aluksi tarkoitukseni oli hankkia vain pari yksityistä, mutta nyt olenkin siinä pisteessä, että minulla on tallillinen hevosia. Joskus vuosia aikaisemmin olen harrastanut virtuaalitalleja, mutta silloin harrastus jäi. Minulla on talli, Crampton Stock Horses, jossa kasvatan australianhevosia ja kilpailen niillä monipuolisesti. Talliin on myös eksynyt paljon muitakin yksilöitä."

Nimimerkki & VRL-tunnus Hilde (VRL-14119)
Sähköpostiosoite hilde@noukkis.net
Erikoisala Grafiikka, koodaus
"Moi! Olen loppuvuodesta 2000 syntynyt virtuaaliheppailija Helsingistä. Virtuaalitalleilun olen aloittanun kolmisen vuotta sitten. Tällähetkellä ylläpidän suomenhevostallia, sekä mokkamasiinan kanssa puoliveritallia. Pyrin auttamaan aina kaikkia parhaani mukaan. :)"

Nimimerkki & VRL-tunnus alaera (VRL-13283)
Sähköpostiosoite alaera.virtuaali@gmail.com
Erikoisala Rakenteet
"Parikymppinen suomenhevosia alun perin kasvattanut nuori naikkonen, joka sittemmin hurahti brittiratsuponeihin ja puoliverisiin. Rakennearvostelu intohimo, toimin vastuuhenkilönä rakennearvostelijana YLA, SLA, ERJL, VNFL sekä sukupistetuomarina EV arvostelussa. Autan mielelläni esimerkiksi suomenhevosia tai (britti)ratsuponeja koskevissa kysymyksissä sekä tietoni pohjalta myös avaamaan hevosen rakenteita."

Nimimerkki & VRL-tunnus Sinte (VRL-10636)
Sähköpostiosoite tohvelon@gmail.com
Erikoisala Ratsastuskoulun/harrastetallin ylläpito, hoitajatoiminnan järjestäminen, Suntuubi, ProBoards
"Metsälammen Ratsutallin ylläpitäjänä viiden vuoden kokemuksella :)"

Nimimerkki & VRL-tunnus Ginevra (VRL-11040)
Sähköpostiosoite ginevravirtuaalinen@gmail.com
Erikoisala Suntuubi
"Olen vuonna 1998 syntynyt virtuaalihevostelija, jonka virtuaaliura alkoi vuonna 2009 hevosenhoitajana. Vuonna 2010 perustin ensimmäisen tallini joka eli vain hetken. Matkan varrelle on kuulunut useita talleja, toiset vähän enemmän tärkeitä, toiset vähän vähemmän tärkeitä. Osaan auttaa virtuaalihevosten kanssa melko laajasti, ihan hoitajatoiminnasta alkaen omaan talliin asti. Luonteeltani olen positiivinen ja tulen helposti toimeen kaiken ikäisten kanssa. Autan mielelläni uusia harrastajia pääsemään mukaan virtuaalihevosten maailmaan. Älä pelkää kysyä apua mieltä painavissa asioissa."

Nimimerkki & VRL-tunnus Ellen H (VRL-02805)
Sähköpostiosoite pulliksenposti@gmail.com
Erikoisala Harrastetallit, hoitajatoiminnan pyörittäminen
"Hei! Olen 25-vuotias, virtuaalihevosia reippaasti yli kymmenen vuotta harrastanut naishenkilö. Virtuaalihistoriani on painottunut pääosin harrastetallien ylläpitämiseen ja hoitajatoiminnan pyörittämiseen, mutta vuosiin on mahtunut myös monenlaisia muita projekteja, joten apua voi pyytää melkeinpä saralla kuin saralla. Koodauksessa, grafiikan teossa ja kuvien etsinnässä autan myös mielelläni. Älä epäröi pyytää apua!"

Nimimerkki & VRL-tunnus Sirpa
Sähköpostiosoite vtionic@gmail.com
Erikoisala Rakennearvostelu useimmille lämminveri- ja poniroduille, värit, tunnistus ja genetiikka, tekstien oikoluku (suomi, englanti) ja editointi, käytettävyysasiat, Bloggerin käyttö, virtuaalibloggaus
Olen pitkän linjan harrastaja, rento suurtallin omistaja ja
kasvattaja. Intohimonani ovat harvinaiset rodut ja hevosten värit.

Näytä käyttäjän tiedot http://virtuaalitukiopas.foorumi.biz

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa