Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Virtuaalikummit

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Virtuaalikummit lähetetty La Marras 21, 2015 5:20 pm

Admin

Admin
Kummi on henkilö, joka auttaa aloittelevaa virtuaaliharrastajaa mm. virtuaalitallin perustamisessa, sekä siihen liittyvissä mieltä askarruttavissa asioissa. Kummi sitoutuu auttamaan aloittelijaa oman aikataulunsa mukaisesti siihen saakka, kunnes aloittelija ilmoittaa, ettei enää tarvitse kummin neuvoja. Kummilta voi kysyä periaatteessa mitä tahansa virtuaalitalleiluun liittyvää ja kummi neuvoo parhaansa mukaan.
Kummit jaotellaan kolmeen eri "luokkaan" sen perusteella, kuinka kauan kummi on harrastanut virtuaalihevosia. Näin kummia tarvitseva voi päättää kummin sen perusteella, tahtooko hän vanhemman ja kokeneemman kummin vai kenties uudemman, jolla on tuoreemmassa muistissa oma virtuaalihevosten aloittaminen.

Ilmoitathan tähän topikkiin, keneen kummeista otat yhteyttä, niin kyseinen kummi laitetaan "tauolle" siksi aikaa kun tarvitset kummia. Näin kenellekään ei kerry liian montaa neuvottavaa samaan aikaan, jottei kummi huku hommiin.
Samoiten ilmoitathan kun et enää kummia tarvitse, niin kummi vapautetaan muille tarvitsijoille.

Alle 2-vuotta harrastaneet
Sippe (VRL-13703)
sippevirtuaali@luukku.com
Maksimissaan yhdelle kummiksi
"Hei! Olen -02 syntynyt virtuaaliharrastaja, joka on lyhyehkön virtuaalihistoriansa aikana ehtinyt perehtyä lähinnä suomenhevosiin. Paria uutta virtuaaliharrastajaa olen jo mailin välityksellä autellut alkuun, joten kummitoiminta tuntui minulle luontevalta :)"

mokkamasiina (VRL-13501)
jannavirtuaalinen@gmail.com
"Eli olen juuri 15 vuotta täyttänyt tyttö (-00) ja itseäni kiinnostaa eniten puoliveriset ja suomenhevoset. Harrastanut olen melkein 2v ja koko tämän ajan harrastuksessani on pyörinyt suomenhevoset. Muutamaa harrastajaa olen jo auttanutkin alkuun ja uusia harrastajia tarvitaan aina, siispä jos sinua kiinnostaa niin ota rohkeasti yhteyttä! En pure ja pyrin vastamaan kaikkeen mihin osaan :)."

Lola, VRL-13707
vrtlola@hotmail.com
Maksimissaan kahdelle kummiksi

2-5-vuotta harrastaneet
Minni (VRL-10337)
virtuaaliminni@gmail.com
"Moi! Olen vuonna -96 syntynyt virtuaaliharrastaja johon on bittiponikärpänen päässyt puraisemaan kunnolla. Pääasiallisesti pyörin ratsujen, ravurien sekä laukkaajien parissa."

Siuri (VRL-11290)
sachiyoo@hotmail.com
Maksimissaan kolmelle kummiksi
"Moi! Olen vuonna 1995 syntynyt virtuaalihevosharrastaja, joka on valmis autamaan uusia harrastajia pääsemään mukaan virtuaalihevosten pariin. Olen ehtinyt parissa vuodessa tutustua suomenhevosiin, puoliverisiin, poneihin sekä barokkirotuihin, mutta suomenhevosista on tullut minulle se "oma juttu". Muut rodut pyörivät kuitenkin yhä mukana, osa myös piirroshevosten muodossa. Piirtämisen lisäksi tykkään pienissä määrin valokuvata ja tehdä ulkoasuja virtuaalitalleille. Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa yhteyttä! :)"

Huusari (VRL-13122)
hevosjarventila@gmail.com
"Olen 18-vuotias abi-vuotta käyvä lukiolainen. Virtuaalihevosia olen harrastanut vuodesta 2012 asti. Aloitin virtuaalihevostelun hoitajana muutamalla tallilla ennenkuin perustin yhdessä siskoni kanssa weeblyyn Hevosjärven tilan ja kisakeskus Hamilton Bravonin. Hevosjärven tilalta löytyy ratsastuskoulu, yksityis- ja koulutustallit, pihatot ja läjä lemmikkieläimiä. Hevosia löytyy laajasti useammasta rodusta, niin harvinaisista kuin suosituimmistakin, joten kasvatuksessakin osaa auttaa taitojeni mukaan. Olen ennenkin auttanut uusia harrastajia alkuun ja koen virtuaalikummiuden hauskana lisänä harrastukseen. Voin auttaa esimerkiksi ratsastuskouluun, yksityistalliin, kisaamiseen ja isoon virtuaalitalliin liittyvissä jutuissa. Osaan auttaa myös weeblyn, suntuubin ja proboards-foorumin asioissa. Minuun saa ottaa yhteyttä halutessaan sähköpostin tai Hevosjärven tilan vieraskirjan tai foorumin kautta. :)"

Siri H. (VRL-12876)
virtuaalisirih@gmail.com
"Moi! Olen 13 vuotias virtuaalihevostelija, jonka ominta alaa on pienet tarinatallit ja hevosten tuominen. Tällä hetkellä omistan monia pieniä projekteja, mm. Korpiahon ja Ilomäen Hevostilan. Osaan myös neuvoa weeblyn ja suntuubin käytössä. Virtuaalihevosia olen harrastanut reilun pari vuotta."

victoria (VRL-13322)
ktkaukasus@gmail.com
"Olen 2001 syntynyt tyttö ja virtuaalihevosiin tutustuin ensimmäisen kerran hieman yli kolme vuotta sitten. Silloin aloittelin hoitajana muilla talleilla, mutta pian syntyi ensimmäinen suntuubitallini, jota pidin pystyssä puolisen vuotta. Pienen tauon jälkeen olen taas palaillut virtuaaliheppailun pariin herättämällä Kisatalli Kaukasuksen jälleen henkiin. Suntuubiin olen aina tallini väsäillyt, joten sen suhteen minulta löytyykin jo hieman tietoa ja ehkä rahtunen sitä taitoakin. Pyörin sekä VRL:n kilpailuissa, että villeissäkin hevosteni kanssa. Kasvatusrotuni on alusta asti ollut suomenhevonen. Olen eniten erikoistunut suntuubitalleihin, suomenhevosiin sekä VRL:n kilpailuihin ja jonkin verran olen myös noihin laatuarvosteluihin tutustunut. :)"

lottis (VRL-13831)
lotttis84@gmail.com
"Olen 18-vuotias, vuonna 2008 virtuaalihevostelun aloittanut abi-vuotta käyvä lukiolainen. Virtuaalihevostelun alkuaikoina minulla oli pystyssä suntuubissa rento ratsastuskoulu/harrastetalli, enkä ollut tietoinen tällöin esimerkiksi VRL:n toiminnasta taikka ht.netistä. Löysin tieni kuitenkin ht.nettiin 2014 kesällä, jolloin innostuin virtuaalihevostelusta taas. Nyt minulla on pystyssä suntuubin puolella Funfair Ponies, jossa toimintamuotona on ponien kasvattaminen. Weeblystä puolestaan löytyy holsteininhevosten kasvattamiseen painottunut talli Noack Warmbloods sekä Kilpailukeskus Holmberg, jossa järjestetään aktiivisesti kisoja. Voin siis tarjota apukäteni erityisesti virtuaalihevosista kiinnostuneille henkilöille, jotka uskovat, että hevosten kasvattaminen, niillä kilpaileminen tai kilpailuiden järjestäminen olisi se oma juttunsa. Mikäli sinua kiinnostaa hoitajatoiminnan tai ratsastustuntien järjestäminen, autan näissä myös mielelläni. Jos olet perustamassa talliasi suntuubiin tai weeblyyn, minulla löytyy kokemusta auttaa sinua kädestä pitäen eteenpäin. Ota rohkeasti yhteyttä, mikäli tuntuu, että minä voisin olla sinulle se oikea henkilö auttamaan! :)"

Perla (VRL-11654)
fuyu118@gmail.com
"Hei. Olen vuosimallia -97 ja harrastanut n. 3 vuotta virtuaaliponeilua aktiivisesti ja vähemmän aktiivisesti. On tullut tutuksi erilaiset poni- ja hevosrodut ja olen pyörinyt niin laukka-, ravi- ja ratsupiireissä, tosin aktiivisimmin virtuaaliratsujen parissa. Kisatallini lisäksi pyörin tarinakisoissa ja muissa tapahtumissa parin yksityiseni kanssa, joiden kanssa piirtäminenkin on tullut tutuksi. Jonkin verran osaan myös html-kieltä, joten perusulkoasun kykenen koodittamaan.
Eli kokemusta löytyy monelta saralta, rohkeasti saa ottaa yhteyttä ja kysellä. =)"

Soarin (VRL-10086)
talitinttiu@gmail.com
"Olen 1997 syntynyt lukiolainen Etelä-Suomesta, virtuaalihevosten parissa olen pyörinyt reilu 4 vuotta. Vuosien saatossa kokemusta on kertynyt eniten ratsujen kanssa, tarkemmin ottaen suomenhevosten (Soarinin lempparit) sekä ponien (Gestüt Neuenbürg). Kilpailen suurimmaksi osaksi tavallisissa alaisissa sekä muutamissa villeissä kisoissa, mutta porrastetuista on vain vähäsen kokemusta. Lisäksi omistan myös pienehkön työhevostallin (Tinglev Draft), joten niidenkin parissa voin auttaa. Virtuaalihevosissa tykkään tavoitteellisuudesta, joten laatuarvostelut ja niihin tähtääminen ovat kohtalaisen hallinnassa. Voin toki auttaa aivan kaikenlaisten suunnitelmien kanssa :)"

Reetta (VRL-13382)
villakamomilla@gmail.com

Bea (VRL-14103)
bella.kide@gmail.com

Kioja (VRL-13006)
mr.kioja@gmail.com
"Moi! Olen vuonna 1998 syntynyt tyttö ja olen harrastanut aktiivisesti virtuaalihevosia vuodesta 2011. Aiemmaltakin ajalta kokemusta on, varsinkin hoitaja- ja ratsastuskoulu- sekä kasvatustoiminnasta. Luonteeltani olen energinen ja pirteä ja huumorintajua löytyy, vaikkei sitä kaikki ymmärräkään. Olen myös hyvin puhelias ja innostun helposti. Yritän parhaani mukaan olla mukava kaikille ja auttaa niin hyvin kuin kykenen. Pyöritän piirrettyä islanninhevostallia Rósgarður ja autan mielelläni piirroshevosiin liittyvissä kysymyksissä ja ongelmissa. Lähetä rohkeasti viestiä. :D"

Taciturn (VRL-12909)
taruemilia97@gmail.com
"Moi! Olen vuosimallia 97 oleva harrastaja, joka on puuhastellut virtuaalihevosten parissa jo useamman vuoden. Aktiivisesti olen harrastanut nyt noin kolme vuotta, kokemusta on tullut tässä ajassa lähinnä virtuaalista hevoskasvatusta ajatellen. Osaan auttaa hyvin virtuaaliharrastuksen alkuun ja varsinkin weeblystä minulla on sivupaikkana vakaa kokemuspohja. Olen tosiaan erikoistunut eniten hevoskasvatukseen, ja rotutietämystä minulta löytyy laajalti. Varsinkin siitä kiinnostuneita autankin enemmän kuin mielelläni, ethän siis epäröi ottaa yhteyttä :)"

Hilde, VRL-14119
hilde@noukkis.net
"Moi! Olen loppuvuodesta 2000 syntynyt virtuaaliheppailija Helsingistä. Virtuaalitalleilun olen aloittanun kolmisen vuotta sitten. Tällähetkellä ylläpidän suomenhevostallia, sekä mokkamasiinan kanssa puoliveritallia. Pyrin auttamaan aina kaikkia parhaani mukaan. :)"

Piste (VRL-11720)
tasema@suomi24.fi
"Olen 18 vuotias tyttö, jolla on kokemusta hevosista niin IRL kuin URL-muodossakin. Oma tallini on Rêve de Haussea, jossa kasvatusrotuna toimii hollanninpuoliverinen. Talli on ollut pystyssä 2012 lähtien ja inspiraationa tallin perustamiselle toimi alunperin VRL. Tätä tallia ennen talleilu oli ollut villien kisojen kisailua ja ilman hevosten rekisteröintiä. Autan mielelläni aloittelijoita ja muukin viestittely on tervetullutta :)"

miivi (VRL-13320)
sorsselis@gmail.com
"Virtuaaliharrastuksen aloitin jossakin muodossa nelisen vuotta sitten, vakinaisempaa toimintaa jossakin muodossa olen harrastanut kolmisen vuotta. Omia talleja on ollut erilaisia, tällä hetkellä pystyssä suursiittola, suomenhevostalli ja kilpailukeskus. Kokemusta löytyy kuitenkin myös ratsastuskouluuista. Rotuina olen tutustunut kaikkiin yleisiin ja vähemmän yleisiin virtuaalimaailman rotuihin. Myös html-kieli aina ulkoasujen tekoon saakka onnistuu, samoin opastaminen porrastettujen maailmaan :)"

Jasmin (VRL-12914)
VirtuaalitalliFunnyHorse@gmail.com
"Moi! Olen 99 syntynyt, virtuaalitalleja 2012 kesästä lähtien harrastanut tyttö. Aloittelin hoitajana suntuubitallilla, mutta oman tallin rakentuessa 2013 päätin rekisteröityä VRL:oon. Talleja ehtinyt kertyä enemmän, kuin yksi ja tällä hetkellä niistä on aktiivisena Keskeneräinen ja Piikuja. 2014 vuonna pääsin auttamaan kaveriani harrastuksessa alkuun, mutta harmillisesti hän ei enää virtuaalipiireissä ole. 2015 vuoden aikana taas olen auttanut toista kaveriani, joka tuli tosin tutuksi virtuaalitalleilun johdosta."

Yli 5-vuotta harrastaneet
Nerita (VRL-12557)
vrl12557@gmail.com
"Heissan! Olen 15-vuotias virtuaaliharrastelija. Ensimmäinen muistettava tallini on perustettu vuonna 2010, jota ennenkin oli kaikenlaisia väkerryksiä. Tällä hetkellä pyörin pääasiassa puoliveristen kanssa, mutta muutkin on tuttuja. Lajeista tuttuja ovat myös englantilaisten lisäksi western, askellajit ja työhevoskisat. Peruskoodit ovat hallussa, joten niissäkin osaan neuvoa. Rohkeasti vaan lähettämään viestiä, jos siltä tuntuu :)"

Ginevra (VRL-11040)
ginevravirtuaalinen@gmail.com
"Olen vuonna 1998 syntynyt virtuaalihevostelija, jonka virtuaaliura alkoi vuonna 2009 hevosenhoitajana. Vuonna 2010 perustin ensimmäisen tallini joka eli vain hetken. Matkan varrelle on kuulunut useita talleja, toiset vähän enemmän tärkeitä, toiset vähän vähemmän tärkeitä. Osaan auttaa virtuaalihevosten kanssa melko laajasti, ihan hoitajatoiminnasta alkaen omaan talliin asti. Luonteeltani olen positiivinen ja tulen helposti toimeen kaiken ikäisten kanssa. Autan mielelläni uusia harrastajia pääsemään mukaan virtuaalihevosten maailmaan. Älä pelkää kysyä apua mieltä painavissa asioissa."

Haylie (VRL-02877)
vt.meadowhill@gmail.com
"Hei! Olen 1995 syntynyt tyttö, jolla on kokemusta virtuaalihevosista ja -talleista jo melkein kymmenen vuoden ajalta. Olen pitänyt talleja laidasta laitaan, aina ratsastuskoulusta työhevostalliin ja piirrostallista puoliverisiittolaan. Minulta voi kysyä apua mistä vain ja autan mielelläni :) Neuvoa voi kysyä sähköpostitse tai jos haluaa chattailla niin skypetunnuksin löytyy ja sen voi pyytää minulta sähköpostitse. Tällä hetkellä minulla on yksi oma virtuaalitalli rakenteilla (Meadow Hill)."

matty (VRL-00816)
mattyvrl(a)gmail.com

Ireth (VRL-03777)
irppasen@gmail.com

Oona (VRL-11983)
minneee00@gmail.com
"Olen 2000 vuonna syntynyt tyttö, jolta löytyy virtuaaliuraa takanta jo useampi vuosi. Olen omistanut erilaisia talleja ratsastuskouluista yksityistalleihin ja siittoloihin. Oma intohimoni on tällä hetkellä suokeissa, kisaamisessa ja laatuarvosteluihin tähtäämisessä. Sivupalvelimista suntuubi ja weebly ovat minulle tutuimpia. Autan mielelläni uusia harrastajia alkuun, halusivatpa he minkälaisen tallin tahansa! :)"

Tinúvel (VRL-05594)
virtuaali@kemikaaliromanssi.net
Olen vuonna 1995 syntynyt tyttönen, ja olen harrastanut virtuaalihevosia noin vuodesta 2005 lähtien. Aloitin ensin hoitajana muutamalla tallilla, ennen kuin perustin ensimmäisen oman tallin ystävieni kanssa. Tällä hetkellä minulla on kolme tallia, joista kaksi on ollut toiminnassa jo useamman vuoden. Minulla on hevosia laidasta laitaan (osa piirroskuvallisia), joten osaan neuvoa monipuolisesti myös eri lajien kanssa. Lisäksi osaan neuvoa mm. peruskoodien kanssa.

annika n (VRL-10352)
annika.nurmiranta@gmail.com
"Olen 1998 syntynyt virtuaalihevosharrastaja ja olen harrastanut virtuaalihevosia vuodesta 2009 lähtien aloittaen ensin hoitamisen muutamalla tallilla. Vuonna 2009 perustin myös ensimmäisen oman tallini ja siitä lähtien mulla on ollut aina talli, joskin 2012-2014 taukoilin jonkin verran. Nykyisin kasvatan suomenhevosia tallillani Harmoniassa. Tietoutta löytyy varmasti eniten juuri suokeista ja osaan auttaa muun muassa tekstien kirjoituksessa. Myöskin islanninhevosista löytyy tietoutta jonkin verran. Olen valmis auttamaan kaikkiin virtuaalihevosiin liittyvissä asioissa ja olen käytettävissä miltei kellon ympäri joka päivä."

satu (VRL-00124)
sadun.v(at)gmail.com
"Hei. Olen reilu 20-vuotias nainen pääkaupunkiseudulta. Virtuaalihevosharrastuksen olen aloittanut joskus 2000-luvun alkupuolella, aluksi hoitamalla muiden hevosia ja lopulta pitämällä omia talleja, joita oli laidasta laitaan. Nykyään minulta löytyy kasa pääasiassa pitkä- ja vanhasukuisia puoliverisiä (http://vahtipossu.org/sadun), joiden kanssa harrastelen. Parhaiten pystyn auttamaan puoliveristen kanssa, ulkoasujen koodailussa ja ftp:n käytössä, mutta kaikkia kysymyksiä saa esittää. Olen aina valmis auttamaan, oli kysymyksesi mikä tahansa :)"

Viiru (VRL-06066)
virtuaalielisa@gmail.com

Mette (VRL-13589)
mettenelli@hotmail.com
Hei! Olen 22-vuotias ja harrastanut virtuaalihevosia yhteensä yli 5 vuotta. Talleja on ollut laidasta laitaan ja tällä hetkelläkin minulla on hevosia monesta rodusta (mm. puoliverisiä, suomenhevosia ja poneja) Autan mieluusti tallin perustamiseen ja eriyisesti laukkahevosiin liittyvissä asioissa. Ratsupuolelta neuvon mieluusti myös porrastettuihin kilpailuihin liittyvissä jutuissa. Osaan auttaa myös weeblyn ja html-perusteiden kanssa.

misery. (VRL-01080)
virtmisery@gmail.com

Laura K. (ht.netin foorumilla eepu) (VRL-03745)
lauravirtuaalinen@gmail.com
Hei, olen vuonna 1993 syntynyt naisen alku Pohjois-Pohjanmaalta. Olen virtuaalihevosia harrastanut vuodesta 2003 tai 2004, en muista tarkkaa aikaa milloin aloitin - ensin hoitajana ja ensimmäisen oman tallin perustin 2005. Olen hieman kärsimätön luonne, mutta tykkään kuitenkin opettaa muille uusia asioita ja toimia apuna niin pitkään kuin sitä tarvitsee. IRL-elämän ystäväni kuvailevat minua lojaaliksi, opettavaiseksi, viisaaksi ja elämäntapa nörtiksi sillä tietokoneet ja erityisesti virtuaalihevoset ovat kiinnostaneet pienestä asti. Jaksan kyllä vääntää asioita rautalangasta tai vaikka ratakiskosta jos tarve vaatii!

Jesy (VRL-11942)
zodiacstables@hotmail.com
"Moi! Olen 16-vuotias lukiolainen, ja virtuaalitalleilla olen pyörinyt hieman yli kuusi vuotta. Aloitin harrastamisen hoitajan hommista, minkä jälkeen kehittelin omaa tallia ja löysin tieni VRL:oon. Olen pyörittänyt talleillani hoitajatoimintaa, kilpailuja ja kuten  tämänhetkisellä tallillanikin Zodiac Stablesissa, kasvatustoimintaa. Olen aina ollut eniten tekemisissä puoliveristen ja enkkulajien kanssa Suntuubissa, joten niiden kanssa osaan auttaa eniten. En usko tyhmien kysymyksien olemassaoloon ja yritän aina auttaa parhaani mukaan!"

honeythief (VRL-08852)
stallbrynhild@hotmail.com
"Moikka! Olen -96 syntynyt virtuaaliharrastaja ja löytänyt harrastuksen pariin kymmenisen vuotta sitten. Olen kasvattanut vuonohevosia vuodesta 2007, jonka lisäksi olen kiinnostunut myös muista poneista ja kylmäverisistä. Vaikka kasvatustyöllä pääprojektissani Brynhildissä onkin selkeä tavoite ja se on johdonmukaista, haluan pitää harrastuksen kuitenkin rentona ajanvietteenä. Oman kokemukseni puolesta osaan opastaa paitsi harrastuksen alkuun, myös erityisesti kasvatustyöhön, valjakkoajoon, piirroshevosiin ja ulkoasujen koodaamiseen liittyvissä kysymyksissä. Tutustun mielelläni uusiin harrastajiin ja minuun voi ottaa yhteyttä aina kun siltä tuntuu. :)"

Melina (VRL-11408)
talliposti@runorodeo.net
"Olen 22-vuotias opiskelija Turusta ja harrastanut virtuaalihevosia vuodesta 2005. Aloitin harrastuksen hoitajana jonka jälkeen opettelin tekemään vähitellen omia talleja ja ulkoasuja. Minulla on tällä hetkellä kolme tallia joista yksi keskittyy tarinamuotoiseen toimintaan, toinen rentoon Torinhevoskasvatukseen ja kolmas tavoitteelliseen Suomenhevoskasvatukseen, kisoihin ja laatuarvosteluihin. Olen kokeillut monenlaista ja autan mielelläni sinuakin löytämään oman tapasi harrastaa. Luonteeltani olen helposti lähestyttävä ja avoin ja vastaan mielelläni kaikkiin virtuaalihevosiin (ja vaikka muihinkin asioihin) liittyviin kysymyksiin."

Jannica (VRL-04799)
jansku86@netti.fi
"Olen Satakuntalainen vajaa kolmikymppinen virtuaalihevosharrastaja, joka ihastui virtuaaliseen hevoselämään niin, että perustin teini-ikäisenä Adinan ja tässä ollaan edelleen! Minulla on siis yli kymmenen vuoden kokemus virtuaalitallin pidosta ja kisaamisestaa. Minulta voi kysyä neuvoa oikeastaan mihin tahansa liittyen ja rupean mielelläni muutamalle harrastajalle kummiksi. Erityisaloja ovat varmaankin ponien kasvatus, kilpaileminen ja annan mielelläni ohjeita ja vastaan kysymyksiin NJ näyttelyjä koskien, joissa toimin myös tuomarina. Olen aiemmin jo toiminut yhden harrastajan kummina, joten osaan auttaa ihan alkuun jos olet vaikka vasta tallia perustamassa. Tiedän koodaamisen perusteet, mutta täytyy myöntää, että suntuubin kanssa en juuri osaa olla avuksi. Parhaimpia puoliani kummina ovat varmasti harvinaisen pitkä pinna, rehellisyys ja auttamisenhalu, ongelmatilanteiden järkevä ratkaisu ja ison tallin pyörittämiseen liittyvät ongelmat. Erityisesti osaan auttaa shetlanninponien ja muiden ponirotujen kanssa puuhailevaa."

Riella (VRL-01744)
virtuaali.riella@gmail.com

Catia (VRL-00801)
virtcatia@gmail.com
"Hei! Olen 23-vuotias nuori nainen satakunnasta, joka on harrastanut virtuaalihevosia vuodesta 2004 lähtien. Nykyään harrastan virtuaalihevosia gotlanninrussponien, brandenburginhevosten, suomenhevosten ja ravureiden parissa. Myös muunkin rotuisia poneja ja puoliverisiä minulta löytyy. Osaan koodaamisen taidon, ja neuvon tarvittaessa, miten koodien kanssa pääsee alkuun. Ota rohkeasti yhteyttä, jos mieltäsi askarruttaa ihan mikä vain! Jos en osaa auttaa asiassasi, niin ohjaan sinut ihmisen luo, joka osaa."

farga (VRL-09979)
virtuaalifarga@gmail.com

Alexiina C. (VRL-02207)
orangesPOISTA@luukku.com
"Pitkäjänteisenä harrastajana olen ensimmäisen virtuaalitallini kanssa pakertanut jo kymmenen vuotta. Olen kiinnostunut monesta tämän harrastuksen puolesta ja kokeillut lähes kaikkea, mutta omimmat polkuni löytänyt tarinallisten piirroshevosten ja ratsastuskoulujen maailmasta. Autan ja neuvon mielelläni alkuun uusia v-heppailijoita, joten ei kannata ujostella. :-)"

yaren (VRL-04468)
ventoksen@hotmail.com
"Hei vaan! Olen iloinen -93 syntynyt valokuvaajaneitokainen, 2000-luvun alkupuolella aloittanut virtuaaliharrastaja. Ensimmäisen oman tallini perustin 2005 paikkeilla, josta monenlaisien mutkien ja muutosten kautta muotoutui lopulta suomenhevostalli Ventos. Kilpaileminen ja kasvatus ovat suuri intohimoni, ja tykkään panostaa virtuaalihevosiini. Minua saa lähestyä asiassa kuin asiassa, pyrin auttamaan parhaani mukaan ja jutustelen mielelläni myös muitakin asioita :)"

alaera (VRL-13283)
alaera.virtuaali@gmail.com
"Parikymppinen suomenhevosia alun perin kasvattanut nuori naikkonen, joka sittemmin hurahti brittiratsuponeihin ja puoliverisiin. Rakennearvostelu intohimo, toimin vastuuhenkilönä rakennearvostelijana YLA, SLA, ERJL, VNFL sekä sukupistetuomarina EV arvostelussa. Autan mielelläni esimerkiksi suomenhevosia tai (britti)ratsuponeja koskevissa kysymyksissä sekä tietoni pohjalta myös avaamaan hevosen rakenteita."

Ellen H (VRL-02805)
pulliksenposti@gmail.com
"Hei! Olen 25-vuotias, virtuaalihevosia reippaasti yli kymmenen vuotta harrastanut naishenkilö. Virtuaalihistoriani on painottunut pääosin harrastetallien ylläpitämiseen ja hoitajatoiminnan pyörittämiseen, mutta vuosiin on mahtunut myös monenlaisia muita projekteja, joten apua voi pyytää melkeinpä saralla kuin saralla. Koodauksessa, grafiikan teossa ja kuvien etsinnässä autan myös mielelläni. Älä epäröi pyytää apua!"

Näytä käyttäjän tiedot http://virtuaalitukiopas.foorumi.biz

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa